یامهدی
 
  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما  

   


فروردین 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31








جستجو





  میوه برای کودکان   ...


​‌مواد_مغذی 
??با کودکانی که میوه نمی‌خورند چه باید کرد؟ 
?? کمپوت درست کنید. میوه‌های خیلی رسیده را دور نریزید و سریع کمپوتشان کنید. بچه‌ها کمپوت را دوست دارند، شاید به خاطر قوطی آن! از #سیب یا میوه های دیگر کمپوت درست کنید و در قوطی مخصوص کمپوت بریزید و به او بدهید. در تهیه‌ی کمپوت از کمی #شکر، #وانیل و یا #عسل استفاده کنید. کودکانتان را در تهیه‌ی #کمپوت یا #دسرهای میوه‌ای سهیم کنید. این یک روش فوق‌العاده برای ترغیب آن‌ها به مصرف میوه است.
 ??با کودکتان به میوه فروشی بروید و اجازه دهید او میوه های مورد علاقه‌اش را انتخاب کند. در این صورت خواهید دید همان جا می‌خواهند میوه های انتخابی خود را بچشند. حواستان باشد میوه‌ی نشسته دستشان ندهید.

موضوعات: ایستگاه تندرستی  لینک ثابت



[جمعه 1398-05-18] [ 07:52:00 ق.ظ ]





  20 نفس عمیق   ...


?  اگر ورزش نمی کنید روزی ۲۰ نـفـس عمیق بکشید❕
? فـوایـد کشـیـدن نفـس عمـیـق

?هضـم غـذا

?سلـامت قلـب

?کاهـش بیمـاری هـای ناشـی از چـاقی

?کاهـش مشـکلـات ناشـی از عدم ورزش

موضوعات: ایستگاه تندرستی  لینک ثابت



[پنجشنبه 1398-05-17] [ 02:10:00 ب.ظ ]





  عامل خطرناک چاقی ودیابت   ...


❌قند و شکر عامل خطرناک چاقی و دیابت❗️
مصرف ۱۰ حبه قند در طول روز، می‌تواند باعث افزایش حدود ۱۰ کیلوگرم وزن در طول سال شود و افزایش خطر بیماری‌های قلبی و دیابت را هم خواهد داشت.

موضوعات: ایستگاه تندرستی  لینک ثابت



 [ 02:08:00 ب.ظ ]





  غلبه برگرسنگی   ...

​?ترفندهایی طبیعی برای غلبه بر گرسنگی: 
?نوشیدن یک لیوان آب شناخته شده ترین روش رفع گرسنگی است که بسیار در دسترس  است. آب با پرکردن معده احساس سیری را در پی دارد. نوشیدن مرتب آب در طول روز احساس گرسنگی را در طولانی مدت کاهش می د هد. البته می توان چند قطره آب لیمو نیز به آب اضافه کرد که بدون کالری و البته نیرو بخش است.
?میوه ها و سبزیجات

گرچه آب روش مناسبی برای غلبه بر گرسنگی است اما نیازهای غذایی بدن را تامین نمی کند و اگر احساس گرسنگی بعد از 10 دقیقه همچنان ادامه داشت لازم است تا میان وعده ای میل شود.
?میوه ها و سبزیجات به عنوان خوراکی های سرشار از فیبر، آب را جذب می کنند و باعث تورم معده می شوند. سیب یکی از بهترین میوه ها برای رفع گرسنگی است  و به خاطر تورم در معده باعث ایجاد احساس سیری می شود. همراه داشتن مقداری میوه تازه برای جبران گرسنگی های جزئی در طول روز مفید است.
?تخم مرغ و لبنیات

اگر به دنبال غذایی هستید که فورا احساس گرسنگی را برطرف کند، می توانید روی سفیده تخم مرغ حساب کنید. این در حالی است که پروتئین ها احساس سیری را در پی دارند. شیر و ماست نیز همین تاثیر را دارند.

موضوعات: ایستگاه تندرستی  لینک ثابت



 [ 02:05:00 ب.ظ ]






  خانه آخرین مطالب لینک دوستان تماس با ما